De toegankelijkheid van onze websites heeft voor ons hoge prioriteit. Daarom willen wij zo snel mogelijk voldoen aan de overheidsstandaard Webrichtlijnen versie 2 op niveau AA. Er zijn enkele uitzonderingen waar door de content op de website niet geheel aan de webrichtlijnen voldoen. Dit zijn onder andere de geografische kaarten die in een apart frame moeten worden geopend.

Aanpak om de toegankelijkheid te bevorderen

Wij hebben de volgende maatregelen genomen om naleving van de webrichtlijnen te bevorderen:

  • Periodieke interne controle: Onze redactie voert periodiek tussentijdse controles uit op de content.
  • Training werknemers: Onze redacteuren hebben een training over toegankelijkheid gevolgd.
  • Handmatige inspectie: Op WCAG 2.1 niveau AA door een onafhankelijke leverancier.

Loopt u tegen een toegankelijkheidsprobleem aan? Of heeft u een vraag of opmerking over toegankelijkheid? Laat het ons dan weten via onze algemene contactpagina. 

Maak melding van een toegankelijkheidsprobleem

Wat kunt u van ons verwachten?

  • Binnen 5 werkdagen krijgt u een ontvangstbevestiging.
  • We informeren u over de voortgang en de uitkomst.
  • Binnen 3 weken is uw verzoek afgehandeld.

Handhavingsprocedure

Bent u niet tevreden met de manier waarop uw klacht is behandeld? Of hebben we niet op tijd gereageerd?
Dan kunt u contact opnemen met de Nationale Ombudsman(externe link).

Op de teksten, afbeeldingen, logo’s en andere content van deze website zit auteursrecht. Ze zijn eigendom van waterschap Hollandse Delta. Zonder schriftelijke toestemming mogen ze niet worden hergebruikt.

Proclaimer

Waterschap Hollandse Delta is verantwoordelijk voor de inhoud van deze website. We doen er alles aan om de informatie actueel en juist te houden.

Ondanks deze zorg en aandacht is het mogelijk dat de inhoud niet volledig of juist is. Mocht u zo’n onderwerp tegenkomen, dan horen wij het graag.