Klacht over een medewerker

Wij doen ons best om alle inwoners op een goede en correcte manier te helpen en te woord te staan. Helaas gaat er soms iets mis. Misschien ben je niet (netjes) te woord gestaan of vind je dat er niet goed naar je is geluisterd. Dat vinden we heel vervelend.

 

Je kunt hierover een klacht indienen via onderstaand formulier.

Je kunt ook inloggen met DigiD waarbij jouw gegevens automatisch worden ingevuld. Je gebruikt hiervoor het formulier met DigiD.

 

Dien een klacht in

Dien een klacht in met DigiD

 

Heb je hulp nodig bij het invullen van dit formulier, neem dan contact op met ons: 088 974 3000.

 

Mocht het voor jou niet mogelijk zijn om jouw klacht digitaal in te dienen, dan kun je dit per post doen. Je gebruikt hiervoor het volgende adres:

Waterschap Hollandse Delta

afdeling Juridische en Facilitaire Zaken, klachtencoördinator

Postbus 4103

2980 GC RIDDERKERK

 

Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.